Producători

Meteorit lunar autentic NWA 4881, mare

13269

Disponibilitate: În stoc

318,00 lei

Dăruiți o bucată adevarată de Lună și surprindeți astfel cunoștințele, prietenii sau rudele cu ocazia zilei de naștere, Crăciun sau alte ocazii speciale.

Acum aveți ocazia să vă însușiți un fragment adevărat din meteoritul de origine selenară NWA 4881. Dimensiunile fragmentului: diametru de 6-7mm cu o greutate de cca. 60 mg

Această rocă s-a desprins de pe Lună în urma unui impact ajungând astfel pe suprafața Pământului (în Africa de nord-vest = NWA), mai precis în deșertul Sahara.

În total există doar cca. 40 kg de meteoriți lunari în intreaga lume din care doar o treime se pot comercializa. Din NWA 4481 există doar 606g!

Garantăm autenticitatea acestui fragment.

Informații legate de autenticitatea mostrei:

Singura instituție care poate certifica autenticitatea mostrei comercializate este Meteoritical Society de la British Museum NH din Londra. Acolo se centralizează toți meteoriții – toți cei descoperiți în campaniile din Antarctica, din deșert și în toate expedițiile istorice. Datele examinate, numerotate sau numite, sunt certificate și publicate în buletinul anual al societății.

Mai multe informații găsiți la următoarea adresă: http://www.meteoriticalsociety.org/

Procesul de autentificare este strict definit.

De la fiecare meteorit trebuie trimisă o bucată, împreună cu toate datele cunoscute, la unul din puținele laboratoare universitare specializate recunoscute de Meteoritical Society.

La laboratoare sunt luate secțiuni subțiri pentru examinarea microscopică a texturii și a compoziției și pentru comparație, apoi se face analiză chimică generală și sunt măsurate mineralele cheie și izotopii importanți.

Toate valorile obținute sunt sintetizate într-un raport împreună cu propunerea de clasificare a meteoritului și care este trimis la Comitetul de Nomenclatură al Meteoritical Society.

Adițional mai trebuie depuse materiale pentru cercetarea viitoare. Comitetul de Nomenclatură este format din cei mai mari specialiști în meteoriți din toată lumea și certifică datele primite încă o dată pentru plauzabilitate, acceptă în unanimitate, respinge sau hotărăște necesitatea de a efectua alte analize.

Dacă meteoritul este acceptat, i se atribuie un nume sau un număr și este publicat cu toate datele de bază și datele cheie în buletinul bianual al societății – standardul de referință al meteoriților.

Meteoritical Society precum și laboratoarele implicate nu sunt entități cu activitate comercială.

Pentru o siguranță suplimentară: producătorul este membru al International Meteorite Collectors Association – aceasta garantează autenticitatea produselor distribuite de membrii săi.

Viziteaza magazinul Astromagazin pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.