Producători

Recomandat AllShops

Urmareste comanda Urgent Cargus

Telescop Orion N 203/1000 Atlas EQ-6 GoTo Mărește imaginea

Telescop Orion N 203/1000 Atlas EQ-6 GoTo

Un Newton clasic pentru toate aplicaţiile în astronomie. Acest instrument aduce o performanţă bună în toate aplicaţiile din astronomie.

Detalii

14356

Disponibilitate: În 5-8 zile.

8 900,00 lei

Optica N 203/1000:

Telescopul profesional Newton oferă o panoramă de neuitat asupra Universului. Roiul stelar dublu h+x din Perseus vă dezvăluie sute de stele în câmpul vizual. Pleiadeleînfăţişează nebuloasa în care sunt învăluite stelele tinere. De asemenea este vizibilănebuloasa Laguna din Săgetător cu nenumăratele sale structuri şi diviziunea din Nebuloasa Trifid. Cu filtrele pentru nebuloase opţionale, care se pot utiliza fără nicio problemă la un diametru de 200 mm, contrastul imaginii este îmbunătăţit.
Datorită oglinzii secundare de dimensiuni reduse şi al bariletului îngust al oglinzii secundare Luna şi planetele sunt înfăţişate cu multe detalii. Astfel nu este vizibilă doar diviziunea Cassini a inelelor lui Saturn ci, în condiţii atmosferice perfecte, şi detalii ale suprafeţei planetei Saturn. Structurile din Marea Pată Roşie a lui Jupiter sunt de asemenea vizibile, precum şi multe detalii pe suprafaţa lui Marte. Filtrele color pot fi utilizate şi la planete şi Lună pentru a mări contrastul imaginii. Planetele şi Luna sunt obiecte foarte frumoase pentru fotografiat, avem adaptorul potrivit în ofertă. Datorită diametrului mare timpul de expunere este mic iar astfel rezoluţia este mărită. Atunci când folosiţi un aparat foto normal SLR, vă recomandăm o lunetă de ghidaj (opţional).

Montura Orion Atlas EQ-G GoTo:
Atlas EQ-G este cea mai mare montură Orion, care oferă o performanţă enormă. Chiar şi tuburile optice cu o greutate de până la 18 kg pot fi purtate stabil şi fără vibraţii. Astfel montura Atlas poate purta chiar şi telescoape Newton cu un diametru al oglinzii de 25 cm.

O specialitate: astrofotografia
Montura Atlas EQ-G are, pe lângă capacitatea ridicată de încărcare şi o mişcare precisă. Cei 12 Rulmenţi cu bilă şi rulmenţi conici integraţi fac posibilă o astrofotografiere precisă şi reuşită. Pe de altă parte angrenajul melcat fin din oţel inoxidabil şi roţile melcate din bronz asigură în plus o mişcare fină cu o eroare redusă a angrenajului melcat.
Motoarele în trepte performante în axul ascensiei drepte şi
în axul de declinaţie urmăresc obiectele fără zgomot chiar şi la o viteză GoTo mai mare. Vecinii dumneavoastră vor dormi liniştiţi noaptea.

Cu căutătorul polar iluminat veţi alinia montura în câteva minute. Şi apoi totul este deja pregătit pentru fotografiile sau observaţiile dumneavoastră.

Asistenţă electronică pentru fotografiile dumneavoastră
Backlash, Periodic Error Correction (Corecţia Periodică a Erorii) şi o conexiune ST-4 Autoguiding: puteţi hotărî dacă veţi face o ghidare manuală sau veţi face astrofotografia complet automat.

Universul în mâinile dumneavoastră: Unitatea de control Go To
Display-ul cu două linii iluminează pe întuneric într-o culoare roşie slabă. Unitatea de control vă garantează, cu un catalog de 42.900 de obiecte, multe lucruri interesante de descoperit. După aliniere puteţi începe imediat. Alegeţi o planetă din sistemul solar şi priviţi către obiectul Messier cunoscut sau chiar către un obiect NGC.

Observaţi planete, galaxii, roiuri stelare, nebuloase de emisie, nebuloase planetare sau propriile obiecte salvate.

După ce aţi ales un obiect telescopul se pune automat în mişcare şi în cele din urmă veţi descoperii obiectul în ocular.

Ghidarea şi montarea:

• ghidare GoTo cu unitate de control deschisă (poate fi operată şi cu mănuşi)
  • display roşu cu linii (cu intensitate reglabilă a luminii) şi taste de culoarea roşie
  • aliniere pe 1, 2 sau 3 stele
  • peste 42.900 de obiecte selectabile
  • pot fi setate 25 de obiecte proprii şi este posibilă introducerea de coordonate
  • viteză de 3,4°/secundă
  • modul de urmărire: sideral, lunar, solar şi sideral cu PEC
  • recalibrarea obiectului posibilă
  • este posibilă actualizarea pe internet
  • este posibil controlul prin intermediul calculatorului (RS232)
  • autoghidare prin intermediul interfeţei
  • Periodic Error Correction (pentru astrofotografie)
  • căutător cu iluminare şi ajustabil cu ajutorul scalei sau a alinierii după constelaţie
  • funcţie GPS posibilă prin intermediul unui modul suplimentar
  • afişarea consumului şi a temperaturii
  • versiunea 3.XX
  • capacitate de încărcare de pănă la 18 kg (vizual puţin mai mult)
Diametru obiectiv 203 mm
Tip Reflector Newton
Distanța focală 1000 mm
Raport focal f/4,9
Montura Ecuatorială
Tip focuser Crayford 2”
Oculare 25mm, 9mm, 4mm
Căutător 8x40
Capacitate de colectare a luminii 840
Putere de separație 0,57”
Magnitudinea limită 13,3 mag
Putere de mărire utilă maximă 410x
Control GoTo Da
Sursă de curent 12 V
Software Synscan
Baza de date 42.900
Consum de energie 2000 mA
Material trepied oțel

Suport clienți

Luni-Vineri 8:00-16:00

Telefon:0363401682 0765358027 0725544655 0745015673

Contactați echipa noastră!
Viziteaza magazinul Astromagazin pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.