Telescoape astronomice

MonturaAzimutală
Control GoToDa

Informatii

Telescop Meade ETX-80AT-TC
Noul telescop ETX de la Meade cu un diametru mare al obiectivului de 80 mm oferă şi mai multă capacitate de transmisie a luminii pentru o luminozitate mai mare a imaginii şi detalii mai clare. Craterele de pe Lună, benzile de nori ale lui Jupiter şi inelele lui Saturn sunt doar câteva exemple de ce puteţi observa cu acest telescop.
Ghidarea controlată de calculator inovativă rezolvă două din cele mai mari dificultăţi ale tuturor astronomilor amatori la explorarea cerului cu un telescop ghidat prin calculator: alinierea telescopului la cerul înstelat şi recunoaşterea evenimentelor astronomice pe cer. Printr-o iniţializare simplă a unităţii AutoStar bijuteriile de pe cer greu de recunoscut se găsesc uşor la apăsarea unui buton! Observaţi obiecte terestre sau peste 1400 de obiecte cereşti într-o rezoluţie extraordinară şi descoperiţi mai multe despre Univers cu astro-biblioteca Meade.
Telescopul Meade ETX-80AT-TC cuprinde o serie de tehnologii performante ca şi accesorii standard:

• poate fi utilizat un sistem de lentile Barlow integrat. Această tehnică oferă o putere de mărire mai mare, atunci când doriţi să studiaţi suprafaţa Lunii sau a altor planete.
  • noul Time Chip (TC) asigură tot timpul o afişare precisă a orei şi datei
  • o busolă cu nivelă asigură alinierea rapidă şi simplă a telescopului dumneavoastră
  • livrarea conţine două oculare cu 4 lentile Super-Plössl (1.25") SP 9.7mm şi SP 26mm cu cu o distanţă de privire mare şi un câmp vizual foarte larg.
  • BONUS! Software-ul de astronomie AutoStar pe DVD (Windows) acum cu DVD de prezentare.

Versiunea software-ului este în limba engleză!

Recenzii