Telescoape astronomice

Set Opticon ScienceMaster Telescop + Microscop + Binoclu

SET OPTICON 3

Opticon

Produs nou

Un set complet pentru cei mai mici exploratori.

Mai multe detalii

Câmp vizual la 1.000 m131 m
Tip constructivMonocular
IluminareLumină directă și incidentă

Informatii

Setul ScienceMaster este unul unic, acesta contine trei instrumente optice, oferind sute de ore de observatii si noi descoperiri. ScienceMaster SE este cadoul perfect, care trezește curiozitatea, dezvoltă imaginația, învață și distrează.

Binoclul cu o putere de marire de 8x si obiectiv de 21mm este optim pentru observarea pasarilor, animalelor din pădure, peisaje, avioane și evenimente sportive. Lentilele sunt acoperite cu un strat special de fluorură de magneziu care crește rata de transmisie a luminii și garanteaza o reproducere naturală a culorilor. Prismele din sticlă sunt construite în sistemul german Schmidt-Pechan. Această soluție asigură un câmp vizual larg menținând în același timp dimensiunea compactă a instrumentului.

Binoclul pliat se potrivește în buzunar și este întotdeauna la îndemână atunci când începe se întâmpla ceva interesant. Corpul din aluminiu este ușor și durabil, fiind invelit in armura din cauciuc protectoare. Acesta protejează binoclul, absoarbe șocurile și asigură o prindere sigură. Binoclul are de asemenea un sistem care permite prinderea la centura de șold.

Telescopul 45/600mm se monteaza pe un trepied din aluminiu cu o montura azimutala ce face ca miscarea telescopului sa se faca usor. In cazul in care doriti sa cresteti puterea de marire a telescopului, aceasta poate ajunge la 120x. Puteti observa stele, planete, comete și Luna, impreuna cu  craterele, munții și marile de pe suprafata acesteia. Luneta cautatoare va ajuta in gasirea obiectelor astronomice cautate.

Microscopul este echipat cu 3 obiective si sistem dublu de iluminare: naturala sau bec. Cu ajutorul microscopului puteti face multe experimente si analize: celule de plante, creaturi microscopice, păr, frunze, bancnote, insecte, alge, mușchi, țesături din fibre.... limita va fi doar imaginația dumneavoastra. Kitul include preparatele gata făcute, care pot fi observate imediat după scoaterea din ambalaj, dar si materiale si instrumente de lucru precise pentru pregatirea unor noi preparate.

Recenzii

Scrie o recenzie

Set Opticon ScienceMaster Telescop + Microscop + Binoclu

Un set complet pentru cei mai mici exploratori.

Accesorii recomandate