Telescoape astronomice

Telescop Unistellar eVscope eQuinox

eQuinox

Unistellar

Produs nou

Descoperiți secretele spațiului cosmic cu eQuinox-ul Unistellar.

Mai multe detalii

In 7-14 zile

Prin cumpararea acestui produs se acorda pana la 139 puncte de loialitate. Cosul tau va totaliza 139 puncte care pot fi schimbate intr-un cupon de 139,00 lei.

13 995,00 lei **TVA inclus

Putere de mărire50x
Control GoToNu
Tip senzorSony Exmor IMX224

Informatii

Cu eVscope eQuinox - cel mai nou și mai puternic telescop digital din lume - vă puteți bucura de frumusețea spațiului profund, puteți proteja planeta împotriva asteroizilor din apropierea Pământului, puteți efectua științe practice și multe altele. Toate cu un singur dispozitiv inteligent, rapid, portabil, conectat.

Nu este necesar un antrenament avansat pentru a începe aventura în spațiul eQuinox. Începătorii și profesioniștii își pot dezvolta descoperirile astronomice și abilitățile științifice, folosind un dispozitiv inteligent portabil și puternic.

Datorită acumulării de lumină în sistem live view, eVscope eQuinox dezvăluie în câteva secunde galaxii, nebuloase, comete și multe altele, în detalii clare și colorate de neegalat.
EVscope eQuinox este, de asemenea, un instrument științific inteligent și dinamic. Începând cu ziua 1, puteți conduce experimente științifice valoroase împreună cu astronomii de la Institutul SETI și alte instituții. Protejați Pământul prin detectarea unui asteroid periculos. Descoperiți misterele unei comete sau supernove.
Ca parte a rețelei Unistellar, utilizatorii eQuinox pot avea un dialog cu astronomii profesioniști și pasionații de astronomie. Aflați despre proiecții, planificați observații, primiți ajutor pentru capturarea unei ținte și primiți sfaturi practice pentru colectarea și trimiterea datelor. Aflați despre curbele de lumină și modelarea datelor, confirmați observațiile și vedeți datele puse în acțiune prin diagrame, imagini și imprimări 3D.
eVscope eQuinox, o combinatie de neegalat de viteză, fiabilitate și putere
Cu eVscope eQuinox, descoperirea și explorarea spațiului cosmic este posibilă în programul dvs. încărcat, chiar și de la un balcon din oraș.
EQuinox poate fi configurat în câteva secunde iar în câteva minute, puteți explora numeroase obiecte deep sky. Observați și navigați în spațiu utilizând orice smartphone sau tabletă (chiar dacă dispozitivul dvs. este în exterior, în timp ce vă bucurați de confortul casei. Împărtășiți-vă cu ușurință experiența cu ceilalți: până la 10 persoane simultan pot observa spațiul în timp ce smartphone-ul sau tableta lor sunt conectate la eQuinox.
Imagine îmbunătățită - de 100 de ori mai puternică decât un telescop obișnuit
Enhanced Vision este o tehnologie brevetată care permite observarea în direct a obiectelor slabe datorită acumulării live view a luminii pe care o primim de la acestea. Galaxiile, nebuloasele și cometele devin în cele din urmă vizibile, colorate și detaliate. În funcție de condițiile de observare (poluarea luminoasă, faza Lunii, vremea etc.) și de obiectele pe care le îndreptați, poate dura de la câteva secunde până la câteva zeci de secunde pentru a începe să vedeți în mod normal frumoasele culori și forme ale galaxiilor și nebuloaselor invizibile, chiar și prin ocularul unui telescop convențional mare.
Detectare autonomă a câmpului - cel mai inteligent și mai precis soft de identificare și urmărire autonomă din clasa sa
EVscope eQuinox asigură mai mult timp explorând spațiul și mai puțin timp pentru configurare sau calibrare. Sistemul nostru recunoaște instantaneu obiectele din câmpul său vizual, comparând ceea ce vede cu o bază de date de coordonate de zeci de milioane de stele. Acest lucru permite sistemului automat de urmărire eQuinox să fie extrem de precis și ușor de utilizat, făcându-l de departe cel mai ușor de utilizat telescop de pe piață.
Detectarea autonomă a câmpului îi permite, de asemenea, să vă informeze despre ceea ce observați (distanța față de Pământ etc.).
Reducerea inteligentă a poluării luminoase - locuitorii din spațiu urban se pot bucura în cele din urmă de astronomie
Poluarea luminoasă face obiectele cerești invizibile pentru ochiul uman și pentru telescoapele convenționale cu „vedere directă”, deoarece creierul uman nu poate filtra, prelucra și prioritiza sursele de lumină. Chiar și camerele și computerele sunt provocate de poluarea luminoasă, care creează „zgomot” pe imagini, estompează obiecte și distorsionează formele. Poate fi dificil sau imposibil să creezi imagini clare și frumoase atunci când te confrunți cu poluarea luminoasă.
Softul proprietar Unistellar atenuează impactul poluării luminoase și permite observarea obiectelor îndepărtate în detalii clare, chiar și din mediile luminoase din interiorul orașului. Pentru fiecare observație, tehnologia Unistellar identifică rapid lumina de fundal, apoi filtrează și elimină automat această lumină nedorită, oferind cei mai buni parametri și rezultate ale imaginii. Utilizatorii beneficiază de imagini mai precise, cu contraste și culori mai bune, indiferent de nivelul de luminozitate al cerului (poluarea luminii urbane, lumina Lunii).
Știința din oraș - Conduceți experimente științifice cu echipajul dvs. unistelar
Rețeaua Unistellar este prima comunitate globală de astronomi cetățeni, cu 5 000 de oameni dedicați. Cu fiecare utilizator nou vine un nou om de știință, care alimentează gama tot mai puternică globală de telescoape conectate a Unistellar, fiecare capabil să transmită observații valoroase din punct de vedere științific. Parteneriat cu Institutul SETI.
O aplicație dedicată, controlul misiunii pentru explorările spațiului cosmic
Prin simpla apăsare a unui buton și deschiderea aplicației, eQuinox vă recomandă cele mai spectaculoase ținte și se lansează în observații deepsky, în câteva minute.
Cu un catalog de peste 5 000 de obiecte din care puteți alege, utilizați aplicația pentru a afla și identifica obiecte cosmice, inclusiv care sunt obiectele ideale pentru vizualizare din locația dvs. Salvați și împărtășiți experiența dvs. cu alții - în persoană sau practic - cu tehnologia dvs. conectată.
Aplicația Unistellar oferă conținut educativ captivant și vă automatizează experiența de observare, astfel încât novicii să se poată bucura imediat de dispozitivul lor. Aplicația oferă, de asemenea, controale manuale pentru utilizatorii avansați.
Caracteristici:
  • Prelucrare inteligentă integrată a imaginilor și reducerea poluării luminoase
  • Detectare autonomă a câmpului pentru timp de configurare sub 1 minut
  • Computer de bord cu capacitate de stocare de observare de 35 de ore pentru aplicații științifice
  • Monturăt alt azimutală motorizată
  • Trepied robust cu picioare extensibile și nivelă integrată
  • Baterie încorporată cu o autonomie de până la 12 ore
  • Aplicație cu peste 5.000 de cataloage de obiecte și actualizările sale viitoare - disponibilă pe sistemele iOS și Android (cerință minimă iOS 12 sau Android 6, cu ecran tactil, GPS și Wi-Fi)
  • Fără ocular - până la 10 dispozitive se pot conecta simultan, pentru o experiență de observare socială.
  • Calitatea de membru al rețelei Unistellar.
HARDWARE:
  • Mărire optică: 50x
  • Mărire digitală: până la 400x (maxim recomandat 150x)
  • Magnitudine maximă: <16 pe cerul de noapte de calitate medie în mai puțin de un minut, până la 18 mag. în condiții excelente în câteva minute
  • Puterea de separare: 2 secunde de arc
  • Diametrul oglinzii: 114cm
  • Distanță focală: 450mm
  • Montură motorizată Alt-Az cu precizie extremă de urmărire datorită urmăririi automate celeste cu feedback
  • Greutate: 9,8 kg, inclusiv trepied
ELECTRONICA:
  • Tehnologia senzorilor: Sony Exmor cu tehnologie NIR
  • Model senzor: IMX224
DEPOZITARE: Capacitate de stocare: 64 GB.

Recenzii

Scrie o recenzie

Telescop Unistellar eVscope eQuinox

Descoperiți secretele spațiului cosmic cu eQuinox-ul Unistellar.

Viziteaza site-ul Astromagazin pe ShopMania